گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب و هوایی ایران

گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیای کلاس چهارم ابتدایی در بخش نواحی آب و هوایی ایران  در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 12  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

دیباچه پیرامون قضیه حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

درک مشکل پیرامون قضیه  حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

بررسی بیشتر در رابطه با حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

ارائه مستندات پیرامون حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

پیش بینی نتایج در مورد حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

راهکارها پیرامون قضیه حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

رفرنس و منبع مورد استفاده حل مشکل یادگیری دانش آموزان در درس جغرافیا در بخش نواحی آب و هوایی ایران

انتخاب راه حل موقت :

در این مرحله از کار مهم ترین مسأله ، ارائه راه حل یا راه حل های مناسب برای رفع و از بین بردن تناقض های موجود می باشد . اینجانب بعد از بررسی راه کارهای موجود در مرحله سوم تحقیق و همچنین با اندیشیدن در مورد سطح و قدرت یادگیری دانش آموزان در این مقطع یک روش عملی و در عین حال صحیح و درست برای رسیدن به تغییر مورد نظر انتخاب کردم و جرقه ای در ذهن من زده شد

در این روش تلفیقی از روش های همیاری و ایفای نقش را انتخاب کردم که این طرح به معرض دید همکاران نقاد گذاشته شد و آنها در زمینه عملی بودن طرح مسئله را تأیید نمودند .

6ـ اجرای طرح و نظارت بر تغییر پیشنهادی :

در این مرحله از تحقیق تلاش کردم داده ها و راه حل های جدید را به کار بندم و ببینم که تا چه اندازه در روند و پیشرفت یادگیری دانش آموزان مؤثر شده است و پیش بینی های عملی کار را پیش بردم و تلاش کردم از همان آغاز بر چگونگی پیشرفت کار نظارت داشته باشم که این کار موجب می شود ضمن پیگیری پیش بینی های انجام شده در صورت لزوم ، تغییرات لازم را در عمل به وجود آورم . لذا گروهبندی کلاس را همراه با تلفیقی از روش همیاری و ایفای نقش را اجرا کردم در این فعالیت     دانش آموزان آموزش های لازم را در گروه با تمرین و تکرار و هم آواز شدن با آنها و در نهایت مهارت های لازم را کسب نمودند .

دانش آموزان را با توجه به شناختی که از نظر سطح یادگیری و توانمندی و همکاری داشتند به سه گروه تقسیم کردم :

1ـ گروه کاری ناحیه آب و هوای خزری

2ـ گروه کاری ناحیه آب و هوای گرم و خشک

3ـ گروه کاری ناحیه آب و هوای سرد و کوهستانی

به دانش آموزان یک هفته قبل از تدریس سفارش کردم که وسایل لازم را برای ایجاد شرایط   آب و هوایی تهیه کنند از جمله لباس مخصوص آن ناحیه ، چتر ، پنکه دستی و . . .

نقشه نواحی آب و هوایی ایران را ترسیم و آماده کردم (به پیوست آمده است) مطالب مهم هر ناحیه را جداگانه در کاغذهای  با تایپ کامپیوتری و گیرا و جذاب آماده نمودم (به پیوست نمونه ای آمده است) و آن را به صورت پلاکارد درآوردم ـ تصاویری از مناظر هر ناحیه را تهیه نمودم (به پیوست نمونه ای آمده است) و به صورت پلاکارد آماده کردم ، در حیاط مدرسه سه فضای متفاوت با شرایط اقلیمی مخصوص به خود را ایجاد کردم به عنوان مثال در ناحیه آب و هوای خزری ، گروه این ناحیه لباس های معمولی بر تن کرده و چتر داشتند و با آب پاش باران نیز بر سر آنها می بارید و در حالی که پلاکاردها را در دست داشتند هرکدام مطالب خودشان را می خواندند و دیگران هم گوش می دادند .

در گروه کاری ناحیه آب و هوای سرد کوهستانی در حالی که دانش آموزان لباس پشمی پوشیده بودند از پوتین ، شال ، کلاه ، دستکش ، پالتو بر تن داشتند در کنار بخاری نشسته بودندو برف مصنوعی ایجاد شده بود و دانش آموزان با پلاکاردهایی که در دست داشتند هرکدام مطالب خودشان را می خواندند و دیگران هم گوش فرا می دادند .

در گروه کاری ناحیه آب و هوای گرم و خشک در حالی که دانش آموزان لباس نازک و تابستانی بر تن داشتند و پنکه هم روشن بود از بادبزن استفاده می کردند و مطالب خودشان را با پلاکاردها می خواندند و دیگران هم گوش فرا می دادند .

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلم پایه چهارم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.