گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان کلاسم

گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی دانش آموزان کلاسم  در دانش آموزان پايه چهارم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 26  صفحه

بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

دیباچه پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

درک مشکل پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

بررسی بیشتر در رابطه با بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

ارائه مستندات پیرامون بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

پیش بینی نتایج در مورد بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

راهکارها پیرامون قضیه بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

رفرنس و منبع مورد استفاده بر طرف کردن مشکل ضعف درس ریاضی و افت تحصیلی

گردآوری داده‌ها

عوامل موثر در ايجاد اضطراب رياضي‎ ‎

1ـ فشارهاي والدين:بديهي است نقش والدين در اضطراب دانش آموزان از درس و مدرسه بسيار موثر و غيرقابل انكار‎ ‎است.گروهي از پدر و مادرهايي كه خود در درس رياضي ضعيف و كند بوده‌اند اين احساس و‎ ‎نگرش خود را به فرزندشان نيز منتقل مي‌كنند يا گروهي ديگر نيز با فشارها و توقعات‎ ‎خارج از توان فرزندشان آنان را دچار ترس و اضطراب مي‌كنند‎.

2ـ ‎شيوه‎ ‎آموزش معلمان:

گروهي از معلمان بدون در نظر گرفتن‎ ‎موقعيت ذهني- رواني دانش آموزان و ميزان استعداد‌ها و توانايي‌هاي آنان، مسائلي‎ ‎براي حل كردن طرح مي‌كنند كه از عهده بيشتر شاگردان كلاس خارج است. در اين گونه‎ ‎موارد، دانش آموزان احساس بي‌كفايتي و ناتواني مي‌كنند و نسبت به استعداد و عملكرد‎ ‎خود بدبين و وازده مي‌شوند‎.

3ـ ‎محتواي كتاب‌هاي رياضي:در مواردي‎ ‎نيز محتواي كتاب و ترتيب درس‌هاي رياضي به گونه‌اي است كه يادگيري مفاهيم رياضي،‎ ‎سخت جلوه مي‌كند و موجب گيجي و سردرگمي دانش آموزان مي‌شود.

در چنين مواردي اگر‎ ‎معلم هم كمي درايت و تلاش از خود به خرج ندهد و آموزش را راحت‌تر نكند، موجب‏‎ ‎بيزاري دانش آموزان از درس رياضي مي‌شود، زيرا آنان احساس مي‌كنند كه چيزي نمي‌‎فهمند‎.

4ـ ‎تجارب منفي:نمره‌هاي پايين از درس رياضي، پيش زمينه‌هاي‎ ‎ذهني، معلمان جدي و سختگير، روش‌هاي تدريس اشتباه، توجه نكردن به مراحل رشد ذهني‎ ‎دانش آموزان و آزمون‌هاي پيچيده پي درپي، همگي مي‌توانند موجب بدبيني دانش آموزان نسبت‎ ‎به درس رياضي شوند‎.

‎ب – شيوه‌هاي اشتباه آموزش رياضي‎ ‎

1ـ تاكيد بيش از اندازه بر به يادسپاري:رياضي درسي است كه بيش‎ ‎از آن كه به حفظ كردن نياز داشته باشد، به فهميدن و درك كردن نياز دارد. درك قوانين‎ ‎و مفاهيم رياضي موضوعي است كه براي تدريس اين درس بايد در وهله نخست مدنظر باشد‎.

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان پایه چهارم را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.