تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم دبستان ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم دبستان

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم دبستان ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر  برای شرکت معلم دبستان در جشنواره تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم دبستان به صورت کامل در قالب ورد و قابل ویرایش در 46 صفحه توسط بانک فایل پژوهشی معلمان طراحی و تدوین گردیده است و بسیار کامل و شامل کلیه موارد مورد نیاز در رابطه با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) می باشد. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی معلم دبستان منطبق با آیین نامه ها می باشد .آنچه در  تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم دبستان مشاهده می کنیم به قرار زیر است.

عنوان طرح و ابتکار در رابطه با ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

مقدمه کوتاه در رابطه با ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

بیان مسئله و وضعیت موجود در رابطه با ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات در رابطه با ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

تشریح مشکل در رابطه با ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

طرح/ابتکار به کار گرفته شده و ویژگی های آن در رابطه با ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

چگونگی اجرا و نتایج حاصله در رابطه با ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

پیشنهادات در رابطه با ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

نتیجه گیری در رابطه با ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

راهکارها در رابطه با ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

منابع و ماخذ در رابطه با ابتکار در بهبود آموزش درس ریاضی از راه تلفیق آن با هنر

راهکارهایی که در تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم دبستان به آنها دست یافتیم :

1.      تنظیم جدولی به منظور ارزش­یابی تشخیصی، تعیین روش تدریس، ارزش­یابی تکوینی و …؛

2.      تنظیم فرم ارزش­یابی فعالیت‌های عملکردی دانش‌آموزان در درس ریاضی جهت اطلاع رسانی به اولیا؛

3.      تشویق ژتونی جهت ایجاد انگیزه و لذّت درونی از انجام فعالیت های ریاضی ؛

4.      تشکیل انجمن دانش آموزان ریاضی­دان جهت ایجاد خلاقیّت و خود پنداره ی مثبت در دانش آموزان؛

5.      تبدیل کلاس ریاضی به کارگاه علمی- عملی ریاضی جهت ایجاد توانایی درک محتوای ریاضی

برای دانلود تجربیات برتر سنجش و ارزشیابی معلم دبستان از این قسمت اقدام کنید.