اقدام پژوهی درس ریاضی دوره ابتدایی با موضوع بهبود آموزش درس ریاضی به دانش آموزان پایه …….دوره ابتدایی از راه تلفیق آن با هنر
اقدام پژوهی درس ریاضی دوره ابتدایی با موضوع بهبود آموزش درس ریاضی به دانش آموزان پایه …. دوره ابتدایی از راه تلفیق آن با هنر در قالب ورد و قابل ویرایش
اقدام پژوهی درس ریاضی دوره ابتدایی با موضوع بهبود آموزش درس ریاضی به دانش آموزان پایه …….دوره ابتدایی از راه تلفیق آن با هنر
بانک فایل پژوهشی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی معلم دبستان را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
انواع هنر همچون ابزار قدرتمندي هستند که مي توانند به رويارو شدن با دشواري هاي رياضي به بهترين شکل ممکن کمک کنند . دشواري هايي که هدف از تسهيل آن ها بهبود ياد دهي و يادگيري مي باشد . نقش آموزشي هنر نه تنها در بهبود کيفيت فهم مساله بسيار حياتي و اساسي است بلکه براي متحول کردن طرز تفکر به شيوه هاي گوناگون داراي قدرت و ظرافتي است که در ساير موضوعات آموزشي چنين قدرتي را سراغ نداريم . مطالعات و بررسي ها نشان داده اند که انواع هنر مهارت هاي تفکر انتقادي مربوط به طرح و حل مساله – تجزيه و تحليل – ترکيب – ارزشيابي و تصميم گيري در مورد پارامتر هاي مساله را تحريک و تقويت مي کنند . تربيت هنري موجب پرورش توانايي تعبير و فهم نماد هاي پيچيده مي شود که نمونه ي بارز آن آشنايي با نماد هاي رياضي مي باشد . همچنين در پرورش خلاقيت نقش محوري را ايفا مي کند و موجب پرورش مهارت به تصوير کشيدن ذهني مساله مي شود و آموزنده را توانمند مي کند تا روش هاي حل غير متعارف و غير سنتي را به ذهن بياورد .
تیترهایی که در این اقدام پژوهی درس ریاضی دوره ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
پیشگفتار در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
مقدمه موضوع در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
شناسایی مسئله در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
توصیف وضع موجود
اينجانب …… آموزگار پایه … آموزشگاه سعدی هستم. آنچه ذهن مرا را به خود مشغول کرده بود ، به شرح زیر است: در اوایل سال تحصیلی یاد شده، همواره رفتار دانشآموزان در زنگ ریاضی، توجه مرا به خود جلب میکرد. بدان معنا که در این زنگ، شاهد چهرههای درهم رفته و بی حوصلهی آنان بودم. بعضی از دانش آموزان در این زنگ با یکدیگر صحبت میکردند، برخی از آن ها بی مورد اجازهی بیرون رفتن از کلاس را میگرفتند، چند تا از دانشآموزان سرشان را روی میز خود گذاشته چرت می زدند. گاهی اوقات کتاب ریاضیشان را نمیآوردند و هنگام انجام تمرینها، دائم در کلاس راه میرفتند. در واقع آن چه بیش از هر چیز مرا متعجّب میکرد، کمتحرکی و بیتوجهی آنان نسبت به درس ریاضی بود، زیرا آنها در زنگهای دیگر فعال و پرتحرّک بودند و برای انجام دادن فعالیّتهای مربوط به درسهای دیگر میل و رغبت زیادی از خود نشان داده و فعالیتهای مورد نظر را به خوبی، کامل و تمیز انجام میدادند، اما درکلاس ریاضی علاوه بر این که غیرفعال بودند، تکالیف و فعالیتهای مربوطه را نیز کامل و مرتب انجام نمی دادند! زمانی که فعالیتهای عملکردی ارائه میشد تا انجام دهند، مشاهده میکردم که بیحوصله، بیدقت و نامرتب انجام می دهند.
گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با تلفیق ریاضی و هنر
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
نتیجه گیری در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
پیشنهادات در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تلفیق ریاضی و هنر
برای دانلود اقدام پژوهی درس ریاضی دوره ابتدایی و دریافت نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.